torsdag, oktober 29, 2009

Smågodis. Mums. Det finns att köpa här, men inte de godaste: salt och surt. Mamma kom ner med en gigantisk smågodispåse. Inköpt på Reptil i Asarum, världens bästa godis affär. Inköpt av mina kära syskon: tack söta ni. Nils och jag njuter varje dag. Vårt godisuppehåll under vardagarna får nog anses som upphävt...vi får återgå till detta när godiset är slut. Tror jag. Ska diskutera detta heta ämne med familjen.

Förra veckan träffade Oscar sin nye kompis: en söt lill-Nils. En månad äldre än Oscar. De lekte aktivt med varandra på lekmattan. Nåväl, de låg jämte varandra i alla fall.. :)



Mamma Bodil är på besök. Lyx. Hjälp med allt möjligt. Även hon har blivit blixtkär i Oscar. Nu har hon lagat mat till mig -underbart. Dags att gå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varsågod!! Fast Jens får ta åt sig mest cred, det var han som expedierade den utsökta blandningen av godis=) Vad tyckte Nils om polkagrisarna nu då??

Vilka sötnosar på mattan!! Håll er på mattan! Det slår jag vad om att du sa :D

Kram från lillasyster

Anonym sa...

hehe, ja, nog är jag rädd för att det ska hända de små liven något :)
Ja, Nils- vad tyckte du om polkagrisarna?
Kramar

Anonym sa...

Polkagrisene er perfekte! Men de ligner jo ikke grise...?

Anonym sa...

men de smakar som grisar!! Eller....? Näää...
åsa