torsdag, november 12, 2009

Bön blev hörd!!

Så gick jag till "eftergraviditets"gympan i tisdags, efter att jag skrivit mitt förra blogginlägg där jag efterfrågade andra mammor i Bonstetten att höra av sig. Sannolikheten att någon svensktalande mamma bosatt i Bonstetten skulle se min blogg var minimal, för att inte säga obefintlig. MEN på gympan kommer en annan mamma från Bonstetten trevande fram till mig och frågar om vi ska ut och gå någon dag!!! Okej, hon var inte svensk utan tysk, och inte heller nämnde hon att hon läst min blogg, men slutsatsen blir ändå: Det hjälper att efterfråga det man behöver i bloggen... Alltså skriver jag idag: jag är trött och vill sova. Hoppas det blir uppfyllt snart :)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Sov sött fina min! Kul med en mamma till!!! Hoppas ni får det roligt=) / åsa